[Catalanitzador] Versió per a Mac OS X Snow Leopard (10.6)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis feb 23 13:31:47 CET 2013

Hola Pau,

> Com he comentat a Jordi en privat, ja tinc instal·lat el Mac OS X Snow
> Leopard (10.6.8) a un disc dur extern USB. Després d'actualitzar
> completament el sistema, i instal·lar la versió de Firefox i Google
> Chrome en "Español (de España)" he engegat l'aplicació de Catalanitzador
> per a Mac. I l'aplicació s'ha tancat inesperadament. Ha fet un fitxer
> d'error que adjunte.
>
> Per tant, de moment, l'aplicació no funciona. Comentaris que he observat
> del sistema:
> - La carpeta on van els diccionaris existeix, per tant, en principi, no
> [...]

El problema que dóna és perquè els recursos de l'aplicació (interfície
d'usuari en concret) utilitza coses que no estan a la 10.6. Ho he
arreglat i confio que ara com a mínim es mostri l'aplicació.

Si pots provar aquesta versió a veure si et funciona:

https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/mac/CatalanitzadorPerAlMac.zip?raw=true

Ja diràs.