[Catalanitzador] Versió per a Mac OS X Snow Leopard (10.6)

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij feb 21 15:53:35 CET 2013

Hola.

Com he comentat a Jordi en privat, ja tinc instal·lat el Mac OS X Snow
Leopard (10.6.8) a un disc dur extern USB. Després d'actualitzar
completament el sistema, i instal·lar la versió de Firefox i Google
Chrome en "Español (de España)" he engegat l'aplicació de Catalanitzador
per a Mac. I l'aplicació s'ha tancat inesperadament. Ha fet un fitxer
d'error que adjunte.

Per tant, de moment, l'aplicació no funciona. Comentaris que he observat
del sistema:
- La carpeta on van els diccionaris existeix, per tant, en principi, no
hi hauria cap problema per instal·lar-los, en principi.
- La versió 10.6.x és l'última que suporta la versió 2004 d'Office per a
Mac. Com tinc còpia de la versió 2004 i 2008, en el moment que es
comence a treballar en els diccionaris, no s'ha de tindre cap problema
per provar-los.

Bé Jordi, ja em diràs que més puc fer.

--
Una salutació,