[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 20 de febrer

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij feb 21 02:53:37 CET 2013

Ep,
Jo tampoc veig correcte que, si ens trenquem les banyes fent una guia
d'estil on indiquem que no és correcte l'ús d'infinitius, després treiem
una aplicació amb el segell d'SC on fem cas omís dels nostres propis
criteris. Que ha estat validat pel TERMCAT? No m'estranya; són els
mestrés de l'infinitiu:

Els meus 5ct,
Benny.

Al 20/02/2013 22:37, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit: