[Catalanitzador] Catalanitzador per a Mac - versió 20 de febrer

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij feb 21 08:27:14 CET 2013

Al 21/02/13 2:53, En/na Benny Beat ha escrit:
> Ep,
> Jo tampoc veig correcte que, si ens trenquem les banyes fent una guia
> d'estil on indiquem que no és correcte l'ús d'infinitius, després
> treiem una aplicació amb el segell d'SC on fem cas omís dels nostres
> propis criteris. Que ha estat validat pel TERMCAT? No m'estranya; són
> els mestrés de l'infinitiu:
>

> ==============================================================================================================
>

> Els meus 5ct,
> Benny.

Llavors que serà el pròxim, que l'IEC accepte una paraula i que no la
fiquem al nostre diccionari perquè no estem d'acord? Em sembla perillós
que ens convertim en un col·lectiu que rebutja qui fa la norma...

A més, que jo sàpiga la Guia d'Estil recomana formes. I quan es va fer
no hi havia cap sistema operatiu que usara infinitius, i ara si. Pense
que no es tan senzill com "si o no".

--
Una salutació,