[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis des 28 08:42:31 CET 2013

Hola,

Estava pensant... i crec que ens deixem:

* Windows Phone
* Blackberry

No crec que hàgim d'ignorar que aquests dos sistemes operatius per mòbils
també inclouen el català. Els afegim?

El dia 27 desembre de 2013 9.25, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: