[Catalanitzador] Proposta de millores per la web delCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div des 27 09:25:52 CET 2013

Hola,

L'xperia és meu. Però ahir mateix em vaig carregar la rom i  m'he
instal·lat una altra...

El dia 27 desembre de 2013 0.56, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: