[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 28 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 30 18:21:06 CEST 2013

Hola Josep,

> Aquí tens el fitxer de LOG.
> Sí, el Windows 8.1 me'l vaig baixar de lloc que tu dius.

Estàs excutant la versió del 25 d'agost, mira el log:

09:46:48.0021 - CatalanitzadorPerAlWindows version 2.1.0. Compiled on
Aug 25 2013 - 12:56:21

En comptes de la del 28 d'Agost:

18:14:56.0941 - CatalanitzadorPerAlWindows version 2.1.0. Compiled on
Aug 28 2013 - 20:40:46

La versió del 25 d'agost NO inclou les millores per a Windows 8.1,
llavors el que descriu és normal.

Pots tornar-ho a provar amb la darrera versió?

> PS. Una tonteria: quan estàs instaŀlant et va sortint una roda de
> diapositives amb programes recomanats per Softcatalà. A sota hi diu:
> "Més informació: http://softcatala.cat/" o altres adreces web. No es
> podria fer que aquests enllaços fossin "clicables"?

No s'ha fet per dos motius:

- Mentre estàs veient les diapositives hi ha la possibilitat que
s'estiguin actualitzant els navegadors, i de fet, el Firefox el
re-instal·lem.

- Necessitem que l'usuari mantingui l'atenció en la pantalla del
Catalantizador per si alguna cosa va malament.