[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 28 d'agost

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div ago 30 09:54:51 CEST 2013

Aquí tens el fitxer de LOG.
Sí, el Windows 8.1 me'l vaig baixar de lloc que tu dius.

Josep M.

PS. Una tonteria: quan estàs instaŀlant et va sortint una roda de
diapositives amb programes recomanats per Softcatalà. A sota hi diu: "Més
informació: http://softcatala.cat/" o altres adreces web. No es podria fer
que aquests enllaços fossin "clicables"?

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Friday, August 30, 2013 7:58 AM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Cc: Josep M. ; Jordi Mas
Subject: Re: [Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves
(desenvolupament) - 28 d'agost

Al 29/08/2013 16:30, En/na Josep M. ha escrit:
> Comprovat al Windows 8.1 Pro Preview Build 9431
>
> El "Paquet de llengua" surt que no es pot aplicar
> El "Configura el català com a llengua del sistema", "Configura el català
> com a llengua d'escriptura" i "Llengua de la interfície i de navegació a
> l'Explorer" es poden seleccionar.
> Ho faig.
> S'executa la catalanització al 66%
> Quan torno a executar el Catalanitzador només surt fet "Configura el
> català com a llengua de sistema". Les altres dues, "Configura el català
> com a llengua d'escriptura" i "Llengua de la interfície i de navegació a
> [...]

Hola Josep,

Dues coses:

1) Pots adjuntar el fitxer de registre? (log)

Em cal per entendre que està succeint ja que aquest comportament no és
l'esperat.

2) La versió del Windows 8.1, l'has baixat d'aquí[1]?

Gràcies,

Jordi

[1] http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/preview-download
Name: CatalanitzadorPerAlWindows.log