[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 26 19:50:58 CEST 2013

Al 26/08/2013 18:04, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> He fet una nova prova des de cero, amb un compte com si fora castellà i
> no associat a cap compte Outlook. M'he trobat amb el següent:
>
> * He seleccionat aplicar les formes valencianes
> * El Windows ha afegit com idioma el 'català' i l'ha posat en segon
> lloc, deixant en primer el castellà
> * L'office 2013 sí que ha baixat el paquet valencià i, en obrir-lo, s'ha
> mostrat en valencià
>
> Però a nivell de Windows, com si no s'haguera fet cap canvi. És a dir,
> és com si el valencià no s'haguera aplicat enlloc i només s'haguera
> [...]

Hola Pau,

Pots incloure si us plau el fitxer de registre i aclarir quina versió de
Windows estàs fent proves, 8.1 o 8.0?

Estem fent servir els mateixos fils per comentar diferents proves i no
queda clar que s'està provant exactament. Incloure el fitxer de registre
ajuda força.

Gràcies,