[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows i Mac OS X en proves (desenvolupament) - dissabte 27 d'abril (última versió beta abans de la pública)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu abr 28 09:02:47 CEST 2013

Al 28/04/2013 08:58, En/na Josep M. ha escrit:
> Sí, des de l'ordinador amfitrió no hi ha cap problema amb el Firefox i
> el Catalanitzador.
> El problema es dóna amb els hostes.
> Deu ser alguna cosa associada al VirtualBox (una pega, o mala configuració)

El que estic mirant amb en Toni i si la possibilitat de baixar aquests
fitxers per http com fem amb la resta ja que en algunes empreses per
exemple l'ftp el tenen tancat, llavors estic segur que veurem casos on
aquest fitxer no s'ha pogut baixar però la resta sí. Ho estem mirant, de
moment ho deixem com ftp fins que tinguem una millor solució.

Continuo fent proves jo també.