[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows i Mac OS X en proves (desenvolupament) - dissabte 27 d'abril (última versió beta abans de la pública)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu abr 28 14:17:04 CEST 2013

Al 28/04/2013 08:58, En/na Josep M. ha escrit:
> Sí, des de l'ordinador amfitrió no hi ha cap problema amb el Firefox i
> el Catalanitzador.
> El problema es dóna amb els hostes.
> Deu ser alguna cosa associada al VirtualBox (una pega, o mala configuració)

Hola Josep,

He tornat a actualitzar el binari. En Toni m'ha donat l'adreça per poder
baixar el mateix per http en comptes de ftp. Ara t'hauria de funcionar
també de les màquines virtuals.