[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dilluns 22 d'abril

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll abr 22 22:48:33 CEST 2013

Hola,

El 22 d’abril de 2013 20.26, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Cada quan s'actualitzen les estadístiques al servidor?
>>

> Temps real, recorda que la branca de desenvolupament va a:
> http://dev-catalanitzador.**softcatala.org/<http://dev-catalanitzador.softcatala.org/>

Això és una cosa que encara no tinc clara jo tampoc: hi ha una sessió de
1.9.1 a la versió d'estadístiques de producció. Potser és alguna versió que
no tenia ben configurada la URL del servidor.

El 22 d’abril de 2013 20.33, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Mirava el servidor en producció,:(
>
> Manquen els nous inspectors, i poder veure els logs. Però sembla que
> arriba tot bé

Mea culpa, només he actualitzat "producció"

Ara ho arregle.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >