[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.1 de Windows en proves (desenvolupament) - dilluns 22 d'abril

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 23 01:12:00 CEST 2013

Hola,

> Això és una cosa que encara no tinc clara jo tampoc: hi ha una sessió de
> 1.9.1 a la versió d'estadístiques de producció. Potser és alguna versió
> que no tenia ben configurada la URL del servidor.

Això va ser una errada de la versió de Mac que se'n va escapar. Si temps
temps d'assignar-la a una versió 1.90 ja ho solucionaria.

> Mea culpa, només he actualitzat "producció"
>
> Ara ho arregle.

Gràcies