[Desenvolupament] Windows 8 i el valencià

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij set 27 20:33:15 CEST 2012

Hola Joan,

> [...]
> amb el locale valencià i català. Com a mínim el format d'hora curt era
> diferent, en català és hh:mm i en valencià és/era hh.mm'h' (més o
> menys)
>
> Segons el meu parer, el que hauríem de fer, si l'usuari tria donar
> prioritat al valencià és:
> posar el valencià en 1a posició, dalt de tot
> posar el català en 2a. posició
> posar/deixar la resta de llengües que ja tingui l'usuari configurat.
>
> Així, si un programa va servir el sistema de detecció de llengües que
> té el Vista o superior, farà fallback directe cap al català.

Tenim cap documentació al respecte?

Estem segurs que el la llengua de fallback no es defineix al mateix locale?

> [...]
> valencià, el català caldria deixar-lo instal·lat. El motiu? Suposo que
> el % de cadenes traduïdes serà el mateix, per tant el que diré ara
> serà residual però, segons MS, es mostraran les cadens en la primera
> llengua disponible, és a dir, si instal·lem els dos paquets però
> deixem el valencià primer, el que es mostraria és:
> 1r valencià,
> 2n català,
> 3 altres
>
> és a dir, si deixem el paquet català com a segon opció, tot allò que
> no estigui en valencià i sí en català es mostrarà en la variant

Caldria provar que això funciona així. En la meva experiència el Windows
mostra el paquet d'idioma i si alguna cosa no està traduïda fa un
fallback a la llengua original del Windows, no a un segon paquet
d'idioma. Cal verificar que això funciona així.

Moltes gràcies,