[Desenvolupament] Windows 8 i el valencià

Joan Montané joan a montane.cat
dij set 27 21:18:35 CEST 2012

El 27 de setembre de 2012 20:33, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Tenim cap documentació al respecte?
>
> Estem segurs que el la llengua de fallback no es defineix al mateix locale?

Recordo haver llegit un text on ho deia millor, però ara he trobat aquest
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ee264324%28v=vs.85%29.aspx
secció Dynamically loading language-specific resources

"It allows for partial localization of applications and system
components in a given language, as resources that are not found in
this preferred language will automatically fall back to the next
language on the prioritized list."

> Caldria provar que això funciona així. En la meva experiència el Windows
> mostra el paquet d'idioma i si alguna cosa no està traduïda fa un fallback a
> la llengua original del Windows, no a un segon paquet d'idioma. Cal
> verificar que això funciona així.

És possible que sigui com tu dius. Com deia... en el cas dels paquets
català i valencià no crec que cap tingui més cadenes que l'altre, per
tant, serà difícil de comprovar. Ara... mentre no hi hagi paquet
valencià, sí que caldrà instal·lar el paquet català.

Joan Montané