[Desenvolupament] Nom i descripció de l'acció de Windows - errors de Live

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll set 17 08:22:02 CEST 2012

Hola Josep M,

> En un altre ordre de coses, no aconsegueixo reproduir els errors del
> Windows Live, de forma sistemàtica. Necessitaria tenir més informació tipus:
>
>     * Quins mòduls del Live té instal·lat l'usuari que obté errors?
>     * Quins mòduls del Live té executant-se l'usuari que obté errors?
>     * Quines versions de Windows 7 té l'usuari que obté errors?
>       (Starter, Home Basic, Home Premium, Ultimate, ...)
>
> Com que aquesta informació no es recull, estic bloquejat (ja no sé què
> més provar...)
>
> Una cosa que havia pensat és: el Live inclou en els seus mòduls
> [...]

Aquesta informació que demanes no la tenim ara per ara.

És molt possible que sigui un error en la detecció de si la instal·lació
ha anat bé. Vull pensar que si la gent no ens escriu és que el problema
és detecció com ha passat altres vegades.

Jo ara mateix, no puc pensar res més a fer.