[Desenvolupament] Catalanitzador darrera proxy

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij set 13 23:05:01 CEST 2012

Hola Jordi,

> Avui he fet proves a la feina i he analitzat els fitxers temporals i el
> registre log del Catalanitzador. En efecte he vist que no funciona bé.
> El fitxer que cal descarregar-se com a "catalanitzador.xml.sha1" (crec
> que aquest es el nom), només conté un fitxer d'error que retorna el
> proxy. Bé, ja que el problema el tinc jo, ja intentaré mirar-m'ho més
> endavant a veure si ho puc millorar. L'actualització del Sistema
> Operatiu em funciona correctament amb el Windows Update.

D'acord.

> Tal com varem quedar començaré a mirar-me l'actualitzador sense passar
> pel proxy. Què et sembla, Jordi, si utilitzo les llibreries boost::asio
> per a la conexió a internet i descàrrega amb el protocol http?

Aquest mateix servei el proveïx de forma nativa Windows en totes les
versions a través de Wininet[1]. Al Catalanitzador el mínim que
necessitem ho tenim encapsulat a[1] DownloadInet.

Ara mateix fer la baixada són tres línies com mostra al el mateix
download, com mostra el DownloadFileChecker.

Quines avantatges penses que té usar el boost:assio respecte a Wininet?

M'agradaria tenir un únic sistema estàndard de fer les coses, per varis
motius:

- Per simplificar el futur manteniment. Si algun dia algú altre
s'encarrega de mantenir això serà més senzill un única manera de fer les
coses.

- Per evitar tenir problemes amb un component i no amb un altre. En
aquest cas boost fa servir un altre implementació diferent de l'HTTP i
no usa wininet. Per exemple, si volem solucionar el tema proxy,
segurament haurem de fer dues configuracions una pel boost i un altre
pel Wininet.

En un futur també m'agradaria que ens miréssim boost i que pot oferir i
potser plantejar-ne una migració si realment pot oferir coses que no tenim.

[1]
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/aa384322%28v=vs.85%29.aspx
[2]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/OS/DownloadInet.h