[Desenvolupament] Catalanitzador darrera proxy

Jordi Latorre jlatorref a terra.es
dij set 13 16:50:25 CEST 2012

Avui he fet proves a la feina i he analitzat els fitxers temporals i el
registre log del Catalanitzador. En efecte he vist que no funciona bé.
El fitxer que cal descarregar-se com a "catalanitzador.xml.sha1" (crec
que aquest es el nom), només conté un fitxer d'error que retorna el
proxy. Bé, ja que el problema el tinc jo, ja intentaré mirar-m'ho més
endavant a veure si ho puc millorar. L'actualització del Sistema
Operatiu em funciona correctament amb el Windows Update.

Tal com varem quedar començaré a mirar-me l'actualitzador sense passar
pel proxy. Què et sembla, Jordi, si utilitzo les llibreries boost::asio
per a la conexió a internet i descàrrega amb el protocol http?

Salutacions

Jordi L

Al 9/7/2012 10:45 PM, En/na JLATORREF a terra.es ha escrit: