[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador - Anna...

Anna Barberà abarbera a gmail.com
diu set 9 19:31:22 CEST 2012

Hola a tothom :) ,

Envio 2 imatges amb els canvis suggerits durant l'agost:

   - Les icones del compartiu queden ara dins l'àrea "Col·laboreu"
   - He aplicat també els canvis sobre el text suggerits pel JordiS

El psd de tot plegat està aquí
https://www.dropbox.com/s/li1795ezdnlxc22/SC_Catalanitzador_vs08_set2012.psd(la
finestra de les instruccions d'instal·lació està dins un grup de capes
ocultes, només cal activar-la)

salut, ja direu..

Anna

El 16 d’agost de 2012 13:03, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit: