[Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu set 9 19:35:17 CEST 2012

A mi m’agrada.
Creieu que és millor posar les estadístiques d’instal·lacions acumulades o les d’instal·lacions diàries?

Josep M.

From: Anna Barberà
Sent: Sunday, September 09, 2012 7:31 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Canvis per al lloc web del Catalanitzador -Anna...

Hola a tothom :) ,

Envio 2 imatges amb els canvis suggerits durant l'agost:

  a.. Les icones del compartiu queden ara dins l'àrea "Col·laboreu"
  b.. He aplicat també els canvis sobre el text suggerits pel JordiS
El psd de tot plegat està aquí https://www.dropbox.com/s/li1795ezdnlxc22/SC_Catalanitzador_vs08_set2012.psd (la finestra de les instruccions d'instal·lació està dins un grup de capes ocultes, només cal activar-la)

salut, ja direu..

Anna

El 16 d’agost de 2012 13:03, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:

  Al 15/08/2012 10:15, En/na Jordi Mas ha escrit:

    En/na Anna Barberà ha escrit:

      Hola,

      Us envio 2 imatges amb els canvis de disseny aplicats al web del Catalanitzador. A veure què us semblen.
      La primera, SC_Cat_ago12_nouselements.png, és la portada amb tots els canvis. La segona, SC_Cat_ago12_finestra.png, és la vista amb la finestra que genera el botó de com fer-ne la instal·lació.
      La veritat és afegint nous elements m'he vist obligada a modificar-ne alguns d'existents i que en principi no havien de canviar. Si no ho feia la pàgina perdia l'equilibri. Ja direu.

      Jo ja no estaré disponible fins la setmana del 27 d'agost. Aquella setmana recolliré tots els comentaris i aplicaré canvis, si n'hi hagués.
      De totes maneres, si les modificacions us semblen tan xules i correctíssimes que no calgués canviar res ;) us deixo un enllaç al psd per si algú pot començar a aplicar els canvis.
      https://www.dropbox.com/s/w202pcd1njpqvio/SC_Catalanitzador_vs08_agost2012.psd

      També adjunto 2 captures dels valors que caldria introduir en la configuració del giny de tw.

    Hola Anna,

    A mi personalment m'encanta!!!

  +1000!

    Només un comentari si el focus en col·laboració el possem en la secció "Col·laboreu" jo mouria a aquella ara les icones de enllaceu i compartiu que tenim a la part superior dreta ja que estan relacionades.

    De totes maneres, això és una cosa molt menor i suggeriria implementar aquesta versió si ningú més té cap comentari i després podem refinar aquest punt si calgués.

  Uns petits comentaris:
  1) Dossier web: per a la roda de prmesa el Marc fa confeccionar un dossier molt ben parit, que crec que se li podria donar visibilitat directametn a la pàgina web (potser a "Conegueu-ne el projecte"?):
  http://www.softcatala.org/wiki/Fitxer:Dossier_Web_Catalanitzador.pdf

  2) El botó "Baixeu-lo ara" --> si és un botó, l'usuari s'adreça a l'ordinador. Hauria de ser "Baixa'l ara" (també caldria canviar-ho al popup de les instruccions d'instal·lació)

  3) Al popup de les instruccions d'instal·lació:
  Tanqueu -> Tanca
  Feu clic sobre el botó <Baixeu-lo ara> ---> Feu clic al botó <Baixa'l ara>
  [...] i feu doble clic sobre la icona del catalanitzador --> i feu doble clic a la icona del Catalanitzador
  Seguiu els passos de l.... per catalanitzar el vostre ordinador --> per catalanitzar l'ordinador
  Endavant... endavant.. --> Jo ho eliminaria completament.
  reinicieu el vostre ordinador --> reinicieu l'ordinador

  Ho modificaria directament al PSD, però em diu que no tinc les fonts instal·lades i crec que és millor que no el toqui :-D

  Posats a fer, també canviaria (tot i que no són estrictament errors):
  Conegueu-ne el projecte --> Conegueu el projecte         [tot i que el "-ne" és correcte, jo l'obviaria perquè no aporta informació addicional en aquest context]
  Conegueu-ne les estadístiques --> Més estadístiques
  El Catalanitzador posarà en català: --> El Catalanitzador configurarà en català:

  keep it up!

  salut
  jordi s