[Desenvolupament] Com millorar la velocitat del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll set 3 20:15:29 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> Estava executant la versió 1.2.5 del Catalanitzador, amb totes les
> opcions possibles (tots els programes que pot catalanitzar instal·lats),
> i he vist que, entre descarregar i instal·lar, s’hi passa una bona estona...
>
> Se m’ha acudit una idea:
> No es podria, mentre el Catalanitzador està instal·lant programes, anar
> descarregant paquets dels que necessitarà? Ho dic perquè algunes
> instal·lacions són llargues (la del Windows Live Essentials la més
> llarga, però també la de l’Adobe Reader, la del SO, la del MS
> [...]

Hola Josep M.,

Aquest tema l'havia pensat també. Jo a casa tinc una connexió d'1MB per
distància amb la central i la baixada de paquets triga molt. Com
comentes, el tema del Windows Live és el més evident. En el futur
segurament se sumarà el LibreOffice, on també haurem de baixar un fitxer
molt gran.

Fer això requereix força esforç, probablement 3 ó 4 dies a temps
complet, ja que representa canviar el fluxe d'execució i fer-lo
multi-tasca. Estic segur que reduiríem força el temps d'execució.

Ho he apuntat a llista de coses a fer[1], però a curt plaç, i amb tot el
  que tenim per fer no crec que es pugui fer.

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Coses_a_fer