[Desenvolupament] Com millorar la velocitat del Catalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
dll set 3 20:56:20 CEST 2012

El 3 de setembre de 2012 20:15, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Josep M.,
>
> Aquest tema l'havia pensat també. Jo a casa tinc una connexió d'1MB per
> distància amb la central i la baixada de paquets triga molt. Com comentes,
> el tema del Windows Live és el més evident. En el futur segurament se sumarà
> el LibreOffice, on també haurem de baixar un fitxer molt gran.

el LibreOffice seran 200 MB, aprox., per tant sí, augmentarà molt el
temps d'execució global.

Un problema afegit a fer les baixades en segon pla, mentre s'executà
una altra acció, és que potser l'acció que s'està fent "talla" la
connexió a xarxa. Caldrà tenir-ho en compte.

Joan Montané