[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - versió 31 d'agost - Compatibilitat amb Windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis set 1 00:38:13 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> I el Firefox 15 que no reconeix com a instal·lat?
> Demà al matí, d'hora, ho provaré tot...

Gràcies Josep M!

Del Firefox diu:

10:33:26.0357 - FirefoxAction::_readVersionAndLocale. Firefox version
15.0 (es-ES), version 15.0, locale es-ES
10:33:26.0357 - FirefoxAction::_readLanguageCode. No preferences file
found. Firefox is not installed

Potser no l'has executat mai en aquest usuari?

Si no és el cas, pots mirar si passa amb el Firefox 15 en qualsevol
altre Windows o només ens passa amb Windows 8?

Jo demà marxo i fins diumenge no podré contestar correu segurament.