[Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 - versió 31 d'agost - Compatibilitat amb Windows 8

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis set 1 07:36:23 CEST 2012

He repetit les proves...

Firefox 15: tenies raó, no me'l detectava perquè l'havia instal·lat però no
l'havia executat cap cop.
Llicència paquet de llengua de Windows 8: l'he copiada i te l'adjunto
Paquet de llengua en un Windows 8 de 64 bits: segueix sense poder-se
seleccionar

T'adjunto el dos fitxers log, del Windows 8 32 bits i del Windows 8 64 bits.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, September 01, 2012 12:38 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador per a Windows versió 1.3.0 -
versió 31 d'agost - Compatibilitat amb Windows 8

En/na Josep M. ha escrit:
> I el Firefox 15 que no reconeix com a instal·lat?
> Demà al matí, d'hora, ho provaré tot...

Gràcies Josep M!

Del Firefox diu:

10:33:26.0357 - FirefoxAction::_readVersionAndLocale. Firefox version
15.0 (es-ES), version 15.0, locale es-ES
10:33:26.0357 - FirefoxAction::_readLanguageCode. No preferences file
found. Firefox is not installed

Potser no l'has executat mai en aquest usuari?

Si no és el cas, pots mirar si passa amb el Firefox 15 en qualsevol
altre Windows o només ens passa amb Windows 8?

Jo demà marxo i fins diumenge no podré contestar correu segurament.