[Desenvolupament] Opcions a les estadístiques

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim nov 6 13:03:46 CET 2012

Hola Jordi,

> SELECT count(*) FROM `options` WHERE optionID=0 and value=1
>
> Em torna 66 opcions OptionSystemRestore (optionID=0) però a la gràfica
> només surt 1.
>
> Si pots revisar les dades, semblen no correspondre amb la realitat.

Si que hi ha alguna cosa que estranya quan es veuen les estadístiques de
totes les versions, però apareix bé quan es filtra per versió.

http://dev-catalanitzador.softcatala.org/stats/?show=options&v=130

A la nit miraré on està l'error de totes les versions.

De tota manera, el que apuntes de que només surt "1", això és l'etiqueta
(el value), i no el count (que ix si et situes damunt del pastís).

> Un altre opció, has fet cap transformació amb les dades? En concret, has
> modificat el valor de l'opcióID 1 de 1 a 'ca-XV'? Si no has estat tu,
> potser és una errada da de les primeres versions de l.3 que no havia vist.

No, no he fet cap transformació. Eixes són les dades que hi ha a la BD
(value => count)

array(3) {

--
< Xavi Ivars >