[Desenvolupament] Opcions a les estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 6 08:58:00 CET 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola,
>
> Aquesta nit he implementat la pàgina d'opcions a les estadísques (es pot
> veure a la versió en desenvolupament de les estadístiques [1])
>
> A nivell tècnic, he començat a implementar-ho seguint un paradigma
> gairebé "Model-Vista-Presenter" amb orientació a objectes per al model.
> Tot i que aquest paradigma no és massa "comú" en el món PHP, sinó que la
> gent acostuma a seguir un paradigma més /spaghetti code/ [2].
>
> El primer pas per a aquest canvi el vaig ser durant l'últim /hackaton/,
> [...]

Les dades mostrades semblen no correspondre a la taula de desenvolupament.

Per exemple, si faig:

SELECT count(*) FROM `options` WHERE optionID=0 and value=1

Em torna 66 opcions OptionSystemRestore (optionID=0) però a la gràfica
només surt 1.

Si pots revisar les dades, semblen no correspondre amb la realitat.

Un altre opció, has fet cap transformació amb les dades? En concret, has
modificat el valor de l'opcióID 1 de 1 a 'ca-XV'? Si no has estat tu,
potser és una errada da de les primeres versions de l.3 que no havia vist.

Moltes gràcies