[Desenvolupament] Millores al sistema d'estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll maig 28 21:46:33 CEST 2012

Hola Xavi,

> Fet també.

Moltes gràcies

> Hi ha un problema si ho fem totalment dinàmic: els textos no seran gens
> descriptius (de fet, no hi haurà textos). A la BD no es desa cap nom de
> cap acció.
> Ara està prou modular, i no costa pràcticament gens afegir una nova acció.

D'acord, el que importa és que l'esforç sigui mínim. Si pots afegir-hi
les d'Adobe i OpenOffice.org.

>     - Caldria també incorporar una vista pels inspectors. El model de
>     dades està documentat aquí[1]. No tinc molt clar la millor
>     visualització, jo començaria usant el mateix de pastissos per les
>     accions on cada Inspector ID té un pastís, i cada tall representa el
>     valor trobat.
> No acabe d'entendre què vols dir aci...

La informació dels inspectors estaria molt bé mostrar-la. Ho fem de
moment en format taula com les accions?

> Ho faig en un moment.

Moltes gràcies!