[Desenvolupament] Millores al sistema d'estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll maig 28 20:25:13 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> Ja funciona... Picant l'ullet
>
> Si tries les estadístiques de la versió 1.1.0, surten 73 instal·lacions,
> però d’OpenOffice en surten 112. Com pot ser això?

Bona pregunta. Resulta que per un error de programació la acció d'Adobe
s'identificava com la de l'OpenOffice.org durant uns dies. Ho vaig
corregir el 25 de maig[1]. Això explica aquest problema i perquè hi ha
uns OpenOffice.org en versió 10.0 que no existeixen (que corresponen a
l'Acrobat).

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/commit/778159bc2ef9527e933c6d74bfb00dd70416e30a