[Desenvolupament] Recull de dades de la versió 1.1

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis maig 26 16:10:39 CEST 2012

Hola Jordi,

El 26 de maig de 2012 13:35, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Pau Iranzo ha escrit:
>
>  Hola,

> Hola Pau,
>
> Les dades que recullen els inspectors no s'estan desant.
>
> Penso que el problema pot estar aquí:
>
> https://github.com/Softcatala/**CatalanitzadorPerAWindows/**
> blob/master/Server/lib/class/**result.php#L106<https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/Server/lib/class/result.php#L106>
>
> El nom de la columna a la base de dades és 'key' no pas 'KeyVersion'.
>
> Si ho esmenes, pujar-ho a producció i al git.

Entenc que això també fallava amb dev, ja que només he reanomenat fitxers,
oi?

Ja està corregit!

Salut,

Pau