[Desenvolupament] Recull de dades de la versió 1.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis maig 26 13:35:55 CEST 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> He posat en producció la versió 1.1 del parser.php que ara recull les
> dades noves que envia el catalanitzador. La base de dades també l'he
> actualitzada per incloure la taula inspectors i el camp nou 'guid' a la
> taula sessions.
>
> Ja podeu fer proves :). Si detecteu cap error, comenteu-m'ho per a que
> ho arregle ràpidament.

Hola Pau,

Les dades que recullen els inspectors no s'estan desant.

Penso que el problema pot estar aquí:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/Server/lib/class/result.php#L106

El nom de la columna a la base de dades és 'key' no pas 'KeyVersion'.

Si ho esmenes, pujar-ho a producció i al git.

Moltes gràcies Pau,