[Desenvolupament] Fitxers de log del Catalanitzador

div mar 23 15:35:19 CET 2012

Ep Xavi
Sobre el Catalanitzador+Chrome, el que vaig veure ahir és que si et diu
que l'acció "No es pot aplicar", a la part de descripció no t'especifica
el motiu... Amb altres accions, si no es poden aplicar t'indica perquè
(bàsicament perquè no està instal·lat)

salut
jordi s

Al 23/03/2012 14:25, En/na Xavi Ivars ha escrit: