[Desenvolupament] Fitxers de log del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 23 15:43:29 CET 2012

2012/3/23 Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>

>  Ep Xavi
> Sobre el Catalanitzador+Chrome, el que vaig veure ahir és que si et diu
> que l'acció "No es pot aplicar", a la part de descripció no t'especifica el
> motiu... Amb altres accions, si no es poden aplicar t'indica perquè
> (bàsicament perquè no està instal·lat)
>
> salut
> jordi s

Sí, això és problema del Firefox també.

Ens falta un estat de les accions[1] que sigui "programa no instal·lat" i
que tots els programes no instal·lats tornin un estat d'acció per
poder-los compatibilitzar millor i més consistentment en les estadístiques
 i tenir un únic missatge d'estat. Això al principi no feia falta perquè
només feiem Windows molts als inicis :)

Per la 1.1 això ho hem d'esmenar.

Jordi,

[1]