[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim mar 6 16:04:06 CET 2012

On 3/6/12, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> wrote:
> Tenim ja data "oficial" de sortida?

Hola,

M'agraria continuar treballant amb la versió 0.99, és a dir, la
propera que publicarem fem més proves amb Firefox, Chrome i proves de
regressió. Tenim ja uns quants usuaris i hem d'anar més en compte al
publicar noves versions.

Després de la 0.99 la meva idea és no afegir cap nova funcionalitat,
només corregir errors i publicar la versió 1.0. En aquest punt crearem
 una branca per la versió 1.0 per poder anar publicant 1.01, 1.02 amb
errades que anem corregint i en paral·lel continuarem treballant per
publicar una versió 1.1 abans de l'estiu.

M'agradaria publicar la versió 1.0 en els propers dies, però encara
hem de fer el pla de proves i continuar corregint errades.

Qualsevol comentari és benvingut