[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll mar 12 20:56:05 CET 2012

Hola Jordi,

Estava fent proves amb el Chrome i els perfils remots (vindrà en un altre
correu) quan m'he trobat en una situació que no sé si havíem considerat, ni
tinc clar què hauriem de fer en aquest cas.

Windows en català, i Chrome de manera predeterminada; o siga, llengua
d'interfície en català i llengua de navegació, per omissió, en català.

Configure manualment la llengua de navegació en espanyol i català (espanyol
primer). En aquesta situació, execute el Catalanitzador, i em diu que
l'acció del Chrome ja està realitzada.

A més, no s'estava comprovant adequadament si el programa està instal·lat.

Des del meu punt de vista, hauria de Catalanitzar-lo i posar la llengua de
navegació en català. Així, la lògica hauria de ser:

   - si no està el Chrome instal·lat
      - NO ES POT REALITZAR L'ACCIÓ
   - si està el Chrome instal·lat
      - si existeix una llengua de navegació al Preferences, i és distinta
      del català
         - CATALANITZAR
      - si existeix una llengua de navegació al Preferences, i és el català
         - ACCIÓ JA REALITZADA
      - si no existeix llengua de navegació al Preferences,
         - si la clau app_locale al LocalState és distinta al català
            - CATALANITZAR
         - si la clau app_locale al LocalState és el català
            - ACCIÓ JA REALITZADA

Què en penseu?

Si penseu que és així, tinc ja el codi pràcticament fet, però no he fet
commit.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >