[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 4 11:02:09 CET 2012

El 3 de març de 2012 19:49, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> He pujat a latest[1] una versió de com quedaria el Catalanitzador amb les
> dispositves que ha fet en Joan Creus.
>
> Tres coses:
>
> - Les diapositives no són finals, llavors ara he possat el que tenim
> - La mida del binari ha pujat força, haurem de comprovar que un cop tinguem
> la versió final la compresió l'adequada.
> - La carrega del control IE triga una mica. Intentaré millorar la velocitat
>
> Tan aviat en Joan tingui una nova versió tornaré a muntar la versió.

Ho he estat mirant. Crec que això hauria d'anar a la branca de
desenvolupament 1.x. La seva millora em sembla que portarà dies. No
tant en la qüestió d'implementació tècnica, sinó de disseny i
contingut:

- No hauria de tenir barra de desplaçament.
- Hauríem de definir les categories de programari que hi volem.
- Hauríem de decidir quins programes ha d'haver a cada categoria, i
jerarquitzar-los.
- Caldria fer un bon disseny (captures, tipus de lletra).
- Caldria definir molt bé el text: curt, directe, que ho digui tot.
- Sistema de quotes de programes a mostrar als usuaris? P.ex: que el
25% vegi l'OpenOffice.org, el 25% el LibreOffice, el 25% l'Abiword....
Es podria fer per l'hora local d'execució del Catalanitzador, per
exemple?

Addicionalment, el temps disponible per mostrar els suggeriments pot
variar molt en funció dels canvis que faci el Catalanitzador. Només
l'ús massiu del programa ens permetrà saber quines categories de temps
disponible tenim, i aleshores decidir què hi mostrem en cadascuna.

Els meus 5ct,
--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/