[Desenvolupament] Error amb l'Outlook de l'Office 2007

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 4 10:52:31 CET 2012

El 4 de març de 2012 10:17, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

> Una amiga, a la que li vaig recomanar el Catalanitzador, ha tingut
> problemes amb l’Outlook que ve inclòs amb l’Office 2007.
> Concretament, li deixa de funcionar. No és problema del Catalanitzador,
> sinó del pegat d’idioma català de la pròpia Microsoft. Quan desinstal·la
> aquest pegat d’idioma, ja li torna a funcionar. He intentat reproduir el
> problema però no he pogut, de moment.

Em sembla que aquest problema és de fa anys. Si no recordo malament,
que pot ser, el Paquet canvia el nom de les carpetes del sistema
(Bandeja de entrada--> Safata d'entrada) i aleshores l'Outlook es
queixa. No sé si manualment es poden canviar les carpetes del sistema.

En tot cas, no és un problema del Catalanitzador, sinó del paquet de
català de l'Outlook des del 2003, una cosa que vaig comentar
directament a Microsoft al seu moment. No sé si al 2010 està resolt
això  o no.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat