[Desenvolupament] Error amb l'Outlook de l'Office 2007

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 4 11:31:42 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 4 de març de 2012 10:17, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
>
> Em sembla que aquest problema és de fa anys. Si no recordo malament,
> que pot ser, el Paquet canvia el nom de les carpetes del sistema
> (Bandeja de entrada--> Safata d'entrada) i aleshores l'Outlook es
> queixa. No sé si manualment es poden canviar les carpetes del sistema.
>
> En tot cas, no és un problema del Catalanitzador, sinó del paquet de
> català de l'Outlook des del 2003, una cosa que vaig comentar
> directament a Microsoft al seu moment. No sé si al 2010 està resolt
> això  o no.

Ep!

Si us plau podem documentar això aquí:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/PMF

He començat a rebre queixes també d'altres paquets:

"Només us volia comentar que recentment m’he catalanitzat l’ordenador, i
tot ha funcionat correctament menys dues coses:

-          l’acces no s’ha catalanitzat.

-          i al pitjar l’icona d’inici de windows, quan et surt el
desplegable, “ayuda y soporte técnico” i programdas predetrminaados”
surt en castellà."

Si podeu si plau anar possar-ho a la PMF.

Moltes gràcies,