[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij mar 1 10:59:55 CET 2012

El Chrome, tal i com vaig dir dissabte o diumenge, posa el català com a
llengua de navegació quan no en tens cap definida.

Com que la versió actual encara no detecta la llengua de la interfície, si
no hi ha llengua de navegació definida, per curar-nos en salud, el
Catalanitzador afegeix el català. D'aquesta manera, si es canvia la llengua
d'interfície (però no la de navegació) es continuaria tenint la de
navegació en català.

Quan detecte (i canvie) també la de la interfície, ja modificaré el
comportament actual.

PD: Toni, dissabte em vas apegar el virus. Ahir em vaig passar tot el dia
al llit.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >