[Desenvolupament] Versió preliminar del Catalanitzador amb canvi de llengua al Firefox

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dij mar 1 00:16:38 CET 2012

Al 29/02/12 23:56, En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 29 de febrer de 2012 22:56, Jordi Mas<jmas a softcatala.org>  ha escrit:

> Sí, ara ho fa bé. Diu que al Firefox ja és una acció realitzada (gris).
>
> En canvi, al Chrome continua dient que és una acció pendent de fer,
> quan de fet ja té el català.

Hola,

confirmat aquest comportament també al meu ordinador.
Amb el Chrome la cosa continua com es comenta a dalt.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat