[Desenvolupament] Catalanitzador 1.22 - versió 16 de juliol

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jul 17 00:02:02 CEST 2012

Hola Joan,

> Fa uns instants he enviat els canvis de l'inspector del LibreOffice.
> Ara informa si els fitxers de la interficia en català i valencià es
> troben instal·lats (o no) i també el diccionari.

Quan diu que els has enviat on són? He mirat la teva activat a
https://github.com/jmontane i no he vist.

> Estic segur que la programació es pot millorar. Qualsevol suggeriment,
> serà benvingut.

Bona feina! M'ho miro quan ho trobi.

> He de mirar-me com millorar la detecció de la versió. Ara mateix només
> detectem la versió menor, per exemple 3.xx, però ens interessa també
> esbrinar la 3.xx.yy, ja que a partir a de la 3.5.5 podrem catalanitzar
> de forma automàtica, i en les altres no.

D'acord.

Si aquesta informació ha d'estar al recurs de versió que s'adjunta amb
els binaris. Si agafes per exemple el soffice.exe des del Windows, i fas
Propietats -> Detalls podràs veure les versions. Si et surt la versió
3.5.x (amb la 3.6 última em diu 3.6.0.101).

Si això fos correcte, només caldria canviar el mètode
LibreOfficeInspector::_readVersionInstalled() perquè en comptes del
registre mirés el recurs de versió.

El Catalanitzador té una classe anomenada FileVersionInfo[1] que
encapsula l'accés a aquesta informació i el mètode GetVersion() ens
donaria el que ens cal.

A l'inspector per l'Skype ho fem tal com et descric[2].

Ja diràs si aquest camí serviria.

> Per avui, prou. Marxo a dormir. Demà miraré el tema del Windows 8 i el
> català, que ja he vist que l'heu pogut posar, :)

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/stable-12x/CatalanitzadorPerAWindows/OS/FileVersionInfo.h

[2]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/stable-12x/CatalanitzadorPerAWindows/Inspectors/SkypeInspector.cpp#L68