[Desenvolupament] Catalanitzador 1.22 - versió 16 de juliol

Joan Montané joan a montane.cat
dim jul 17 09:35:34 CEST 2012

El 17 de juliol de 2012 0:02, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Quan diu que els has enviat on són? He mirat la teva activat a
> https://github.com/jmontane i no he vist.

Res, ahir ho vaig fer malament. Fins a la nit (tard) no podré posar-me
amb el github i companyia.

> Bona feina! M'ho miro quan ho trobi.

Mentrestant no em poso al dia amb el git i família, adjunto un zip amb
la carpeta Inspectors. Conté l'inspector del LibreOffice modificat i 2
inspector més que he fet al bus mentre baixava a la feina (m'hi estic
prop d'una hora i alguna cosa he de fer ). Un és l'inspector del
PDFCreator, informa de la versió instal·lada a l'equip i de la llengua
definida per a l'usuari. L'altre és l'inspector del WinRAR, informa de
la versió de 32 bits instal·lada. Detectar la llengua del WinRAR
tindrà la seva història...

He fet aquests dos inspectors per un doble motiu. Són de les
aplicacions més baixades del Rebost i, sospito, són aplicacions que
pateixen d"antiversionitis". La meva experiència m'indica que la gent
els instal·la i normalment no els actualitza mai. Amb les inspectors
podrem confirmar, o rebatre, aquest fet, i estudiar quin és el millor
enfocament per a la seva Catalanització.

> Si això fos correcte, només caldria canviar el mètode
> LibreOfficeInspector::_readVersionInstalled() perquè en comptes del registre
> mirés el recurs de versió.
>
> El Catalanitzador té una classe anomenada FileVersionInfo[1] que encapsula
> l'accés a aquesta informació i el mètode GetVersion() ens donaria el que ens
> cal.

Sí, l'he feta servir per a l'inspector del WinRAR. Em miraré com
adaptar el mètode del LibreOffice, però la idea va per aquí, és
factible. Gràcies.

Joan Montané
Name: Inspectors.zip
Type: application/zip