[Desenvolupament] Llicències Microsoft

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll gen 30 14:59:19 CET 2012

Hola Marc,
Sembla que no hi hagi una llicència específica per als Windows Internet
Explorer:
http://www.microsoft.com/about/legal/en/us/IntellectualProperty/UseTerms/Default.aspx
Pel que jo entenc, els consideren part del SO Windows que tu tinguis
instal·lat.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Marc Belzunces
Sent: Monday, January 30, 2012 2:46 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: [Desenvolupament] Llicències Microsoft

Ei gent,

Sobre el tema de les llicències dels diversos paquest que instal·la el
Catalanitzador, me'n podríeu enviar el text?

Ara mateix, jo tinc:

- LIP Windows 7 64 bits: no sembla que hagi cap problema en la redistribució

- LIP IE9 64 bits per Windows 7: no m'apareix cap llicència. El
Catalanitzador aplica el paquet de llengua, no la instal·lació
sencera, així que no cal llicència de l'IE9 sencer.

Faltarien LIPs Vista, XP, IE8 i IE7, si no m'erro.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces