[Desenvolupament] Llicències Microsoft

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll gen 30 15:17:50 CET 2012

El 30 de gener de 2012 14:59, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Hola Marc,
> Sembla que no hi hagi una llicència específica per als Windows Internet
> Explorer:
> http://www.microsoft.com/about/legal/en/us/IntellectualProperty/UseTerms/Default.aspx
> Pel que jo entenc, els consideren part del SO Windows que tu tinguis
> instal·lat.

No em refereixo als programes, si no als paquets de llengua (LIP) que
s'instal·len.

Necessitaria que:

- Els executéssiu manualment un a un, copieu el text de l'acord de
llicència que aparegui, i l'envieu a la llista.

- Aquells paquets que no continguin llicència, ho especifique (com el
LIP de l'IE9).

És per un tema de redistribució.

Gràcies,

--