[Desenvolupament] Fronts Catalanitzador i responsables

div gen 27 22:21:33 CET 2012

Al 27/01/2012 15:31, En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 27 de gener de 2012 15:19, Jordi Mas<jmas a softcatala.org>  ha escrit:

> Em sembla que no m'he explicat bé, o potser que m'he animat massa.
>
> Em va semblar entendre que el Serratosa tenia experiència en QA i que
> podia mirar de coordinar aquesta àrea, interpretant-ho com que seria
> el que tindria més  visió de conjunt i la resta ens podríem centrar en
> tasques concretes.
Ep,
Jo tinc experiència en QA "lingüística", però no pas pel que fa a
desenvolupament de programari pur i dur (és a dir, QA "funcional").
Interpreto les proves les hem de fer tots plegats cadascú el que
bonament pugui.
Jo no disposo de totes les versions que s'haurien de provar, ans al
contrari, només l'XP i poca cosa més.
El Josep M està fent una feina excel·lent provant el Catalanitzador en
mil entorns diferents, inclosos els casos més "esotèrics" com el WinXP
64. Crec que està essent i serà una ajuda molt valuosa.

salut
jordi s