[Desenvolupament] Fronts Catalanitzador i responsables

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
div gen 27 15:31:47 CET 2012

El 27 de gener de 2012 15:19, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> El tema de proves serà força distribuït i la idea és que tots participin com
> ha passat fins ara, especialment l'ajuda brutal d'en Josep M.
>
> La idea és que el Jordi ens ajudi més concretament a coordinar l'execució
> del pla de proves[1].

Em sembla que no m'he explicat bé, o potser que m'he animat massa.

Em va semblar entendre que el Serratosa tenia experiència en QA i que
podia mirar de coordinar aquesta àrea, interpretant-ho com que seria
el que tindria més  visió de conjunt i la resta ens podríem centrar en
tasques concretes.

Òbviament tots hem de fer les proves, i si algú altre vol agafar una
responsabilitat determinada o general, serà benvingut ;-)

Entenc que les proves les hem de fer el Josep M., jo , el Serratosa...
i així deixem una mica més d'espai al Jordi Mas (que ha fet un munt de
proves) i al Pau i l'Anna amb el web.

Però vaja, com digueu. Si he interpretat malament, no em feu cas.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces