[Desenvolupament] Què passa amb el Explorer 7 de 32 bits en un SO de 64 bits?

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij gen 26 09:51:56 CET 2012

El 25 de gener de 2012 18:48, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Penseu que és una configuració habitual tenir un IE de 32 bits en un sistema
> de 64? Si cal suportar això, detectar-ho pot que no sigui pas fàcil.

El meu Windwos 7 Pro de 64 bits porta els 2 IE9 (32 i 64). De fet, per
defecte executa el de 32 bits.

Tinc tots dos IE9 en català. No sé quin paquet d'idioma he aplicat
dels dos (32 o 64), però en tot cas tots IE9 dos surten en català. És
a dir, que sembla que no s'hagi de fer res específic, oi?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces