[Desenvolupament] Què passa amb el Explorer 7 de 32 bits en un SO de 64 bits?

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 25 21:25:36 CET 2012

Versió completa de la taula. Reviseu-la. No hi he fet constar els Service
Pack dels SO (alguns WIE només es poden instal·lar a partir d'un cert SP)

Cal observar que quan catalanitzes el SO, el Windows Internet Explorer que
duu incorporat també es catalanitza. Això afecta: WXP amb E6 (32 bits),
WVista amb E7 (32 bits) i W7 amb E8 (32 bits i 64 bits).

Josep M.

El 25 de gener de 2012 20:40, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit: