[Desenvolupament] Què passa amb el Explorer 7 de 32 bits en un SO de 64 bits?

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 25 19:29:36 CET 2012

El Windows 7 Ultimate de 64 bits porta 2 Explorers v8: 32 bits i 64 bits, i
el de 64 bits està molt explícit, al mateix nivell que el de 32 bits.

El Vindows Vista Ultimate de 64 bits també porta 2 Explorers, en aquest cas
v7: 32 bits i 64 bits, però el de 64 bits està més amagat, i normalment la
gent executa el de 32 bits que és el que està més a la vista.

És a dir, quan el SO és de 64 bits, hi ha les dues versions d'Explorer, la
de 32 i la de 64 bits (programes independents)

Josep M.
El 25 de gener de 2012 18:48, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: