[Desenvolupament] Què passa amb el Explorer 7 de 32 bits en un SO de 64 bits?

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic gen 25 20:10:19 CET 2012

El problema que estic veient és que els Windows Internet Explorer estan
molt embolicats. Hi ha 4 versions (6, 7, 8 i 9) per a 3 SO (XP, Vista i 7)
Les versions de base són:
WXP -> E6
WVista -> E7
W7 -> E8
Però els Service Pack canvien això (crec) i instal·len versions més noves.
I les actualitzacions de sistema igual. Per tant és possible trobar tota
una gama d'Explorers:
WXP -> E6, E7 i E8
WVista -> E7, E8 i E9
W7 -> E8 i E9
Després resulta que els SO poden ser 32 bits o 64 bits, i alguns d'ells dur
Explorers duals (32+64 bits)
WXP-32 -> E6-32, E7-32 i E8-32
WXP-64 -> E6-32, ?, E7-32, E7-64, E8-32 i E8-64
WVista-32 -> E7-32, E8-32 i E9-32
WVista-64 -> E7-32, E7-64, E8-32, E8-64, E9-32 i E9-64
W7-32 -> E8-32 i E9-32
W7-64 -> E8-32, E8-64, E9-32 i E9-64
Per acabar-ho d'embolicar hi ha combinacions SO/Explorer que en català
només estan disponibles com a paquet sencer, i no com a pegat de llengua
(per exemple un E8 per a WVista 32 bits)

Potser ens emmerdarem amb els Explorers, si volem ser exhaustius...
Si voleu intento fer una taula per ordenar la informació.

Josep M.
El 25 de gener de 2012 18:48, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: