[Desenvolupament] Pàgina web per al catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 22 08:52:02 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> El 22 de gener de 2012 0:55, Anna Barberà <abarbera a gmail.com
> <mailto:abarbera a gmail.com>> ha escrit:
>
>     Què us sembla el disseny que us envio per a la landing?
>     Home, la imatge de dins la pantlla es podria treballar una mica
>     més..., no sé si toca que es vegin tant les icones dels programes.
>     Sempre podria mirar de fer-ne una altra mentre es maqueta.
>
>     Anna
>

> Bona feina! A mi m'agrada! Sí, es poden canviar les icones de dintre del
> monitor, però tampoc no està malament.

Ep Pau!

No ha arribat res a la llista, segurament només t'ha arribat a tu Pau ja
que l'Anna no està registrada i només els usuaris registrats a la llista
poden publicar.

Pots reenviar el seu missatge a la llista si us plau?

Gràcies!